Color Club – המיתוג החדש ~ קיץ 2015 הוא סיבה למסיבה בקצות האצבעות בקרב כל מי שאוהבת צבעוניות בציפורניה כי מי שתרענן לנו את הציפורניים היא חברת הלקים הניו יורקית התוססת, Color Club, שפתחה את עונת הקיץ עם מיתוג חדש ופורמולה משודרגת. החברה עיצבה מחדש את אריזת הבקבוק ואילו את הלוגו מיתגה מחדש בצבעי שחור ולבן על מנת לייצג אופי חדשני יותר עם אמרה אלגנטית ושאיפה להיות העתיד בעולם הצבעים. מר הרייט רוז, מנכ"ל ומייסד המותג כי "בחגיגות 35 שנות קיום אנחנו יותר ממוכנים לצעד הבא עם חזון לעוד שנים רבות של עסקים".
כמדי קיץ, הצבעים העזים שבים וצצים להם, וזו הזדמנות מצוינת למותג להשיק אוספים צבעוניים ואופנתיים שיאפיינו את הקיץ בצורה המושלמת.
הראשונה שפתחה את הקיץ הייתה קולקציית Poptastic, שאופייה הוא שילוב צבעים חזקים ודומיננטיים בגוונים טרנדיים בלבד – 20 גוונים נעים בין צבעוניות לפסטליות רגועה ואופנתית.
הקולקציה מציעה לקים בגווני קוקטיילים, שיזכירו לכן שמשיות, כסאות נוח ומזרני-ים וייקחו אתכן בשנייה לחופשת הקיץ שלכם אפילו בזמן סיבוב קניות בסך הכול בקניון הקרוב.
השנייה שהשאירה את חותמי האביב גם בתחילת הקיץ החם הייתה קולקציית :
Neutral Shift into. קולקציה רעננה ועדינה של גוונים טבעיים ורכים אך קיציים ומלאי חיים. האופי השולט בה הם הגוונים הניטראליים, אלו המשמרים את התחושה האביבית, גווני הניוד נראים רעננים, מאופקים אך יחד עם זאת סקסיים.
קולקציה נוספת המביאה איתה בשורה טעימה וגוונים שפשוט נעימים למראה עין ומזכירים לנו ויטרינה של גלידות סורבה או המון סוכריות גומי היא קולקציית "Poptastic Neon Pastel". זו תכלול מנעד גוונים ומרקמים בקווי פסטל הלקוחים מעולם הגלידות בשילוב גווני ניאון ועם זאת חלביים ורכים יותר .
"ככל הנראה מתוכננת קולקציית הפתעה להמשך", מספרים במשרדי המותג תהיה קולקציית המשך לזו האחרונה והיא זו שתחתום את עונת קיץ 2015 סופית.