ראשי > עולם המקצועיות > חדשות ומאמרים > ארכיון > 5 צעדים למנף את העסק שלך ברשתות החברתיות

5 צעדים למנף את העסק שלך ברשתות החברתיות

אם את מרגישה מאותגרת מקידום העסק שלך ברשתות החברתיות, תיקחי בחשבון שאת לא לבד, והכתבה הבאה בדיוק בשבילך! אז תכיני כוס קפה, שבי בנוח ותתחילי ללמוד וליישם.
בעידן כל כך דינאמי ודיגיטלי אנחנו מוצאות את עצמנו במרדף אחרי עוקבים, לייקים וחשיפה במטרה להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו. הדרך לחשיפה רצופה בטעויות וניסיון ולכן אנחנו פה על מנת לתת לך את הטיפים והכילים למתג ולמצב את עצמך בעולם הדיגיטל.

5 טיפים לפרופיל עסקי מצליח באינסטגרם:

  1. אותנטיות- תהיה את! תחליטי מה חשוב לך שהעוקבים ידעו עליך קודם כל. זה יכול להיות דבר אחד בולט בך או בעבודה שלך או מכלול של דברים שתחליטי עליהן. חשוב שתביני, שהמותג שאותו את מנסה לקדם בעצם הוא "את בעצמך" לא העסק, ולא הציפורניים. זו את! כי את עושה את העבודה, את מעצבת את יצירת האומנות, את גורמת לבנות להראות מסודרות עם ציפורניים יפות…. בקיצור הבנת.
    לכן, תחשבי איזה מותג את רוצה להיות? מקצועית, יצירתית, בעלת ידע במס' טכניקות או זריזה… לא משנה מה וכמה תבחרי, הכי חשוב שזה באמת יהיה כך, ותהיה אותנטית ואמתית – זה מה שהעוקבים אוהבים.


  2. נושא העמוד ו-BIO מדויק– העמוד שאת פותחת באינסטגרם צריך להיות בנושא העסק שלך. כלומר, עדיף לנהל עמוד אישי לחברים ומשפחה בנפרד מהעמוד העסקי בו את רוצה לקדם את עצמך כמותג. למה? בעמוד העסקי, נעדיף עוקבים וקהל רלוונטי לתחום שלך. ולא הדודה מצד האימא והאחיין מצד האבא. כל קהל שהוא לא רלוונטי, לא יפתח לך אינטראקציה אמתית ואינסטגרם עלול לפרש את זה כקניית עוקבים. בעמוד העסקי את חייבת שיהיה לך BIO מדויק שיתפוס את העין. כלומר, שם, תחום עיסוק, 2-3 נקודות חשובות שאת רוצה להדגיש, המיקום שלך, ואיך ליצור קשר לזימון תור או שאלות. הכי מומלץ לקשר את האינסטגרם לוואטסאפ שלך- מה שייתן מענה מהיר לכל לקוחה (היום כולם רוצים תגובה כאן ועכשיו).


  3. מה מפרסמים ובאיזו תדירות? שאלה שאני נתקלת בה המון. וזה קורה בגלל שלא מתכננים בצורה נכונה את התוכן שאנחנו רוצים להציג לעוקבים שלנו. נתחיל מזה שאת חייבת לייצר תכנית עבודה חודשית או לפחות דו שבועית שתכלול רעיונות של איזה תוכן יעלה אצלך בעמוד. היום לא חייבים לעלות את התוכן בימים קבועים ושעות קבועות, זה היה רלוונטי בתחילת הדרך באינסטגרם לפני מס' שנים. היום, התוכן צריך להיות איכותי, לתת ערך ולענות על צורך. לכן לא משנה באיזה יום ושעה תפרסמי את הפוסט זה יגיע לקבל היעד שלך בסופו של דבר.
    כלל אצבע לשלושת סוגי התכנים שאת יכולה להעלות באינסטגרם- סטורי- לעלות בין 2-5 סטוריז ביום, פוסט- 1-3 בשבוע, רילס- 2-5 בשבוע. מה מעלים? מה מעניין את הקהל? בסטורי הקהל אוהב לצפות בחיי היום יום שלך ממש כמו סדרה בהמשכים. אז פעם הבאה כשאת מכינה לעצמך נס קפה בתחילת היום, אל תשכחי לצלם אותו ולאחל לכולם בוקר טוב, הצצה איך את מסדרת את מקום העבודה, השתלמות שאת עושה על מנת לפתח את עצמך, אם קנית משהו עבור הלקוחות ובכלל, כל דבר שאת עושה שיכול לגרום לקהל שלך להכיר אותך (המותג) קצת יותר לעומק! דברים שיגרמו להם להתחבר אליך כבן אדם וכאשת מקצוע. בפוסטים את יכולה להעלות את העבודות שלך, ארט נייל מעניינים ש המצאת או עשית, טיפים לעולם התוכן שלך. כלומר- הפוסטים אמורים ללמד את העוקבים כמה את מקצועית ומבינה בתחום, כמה את יצירתית ושירותיות ועוד… רילס- הכלי שנותן הכי הרבה חשיפה נכון להיום. לכן, את יכולה להעלות כל מיני סיטואציות מצחיקות עם לקוחות, ללמד איך את עושה קישוט מסוים ועוד… וכמובן לא לשכוח להשתמש במוזיקה טרנדית, אתגרים רלוונטיים, והאשטאגים שקשורים לעולם התוכן שלך.


  4. תדברי עם העוקבים- חשוב לצאת ולדבר אל המצלמה בסטוריז / רילס. הקהל אוהב לראות מי האיש מקצוע שיקבל אותם. חשוב לגרום להם לאהוב אותך, להתחבר אליך ואין דרך טובה יותר לעשות זאת, מאשר לדבר, לשתף, לספר למצלמה. נכון, זה פדיחה, לא תמיד אנחנו עוברות מסך, אבל תסמכי עלי שאחרי פעם – פעמיים זה יזרום לך הכי בטבעי שיש. על מה מדברים? על מה שאת רוצה. אפילו הרעיונות מסעיף קודם יכולים להיות רלוונטיים. הכי חשוב לא להתבייש ולא לוותר על זה!

  5. תייצרי אינטראקציה! מה זה בעצם? זה הקשר שלך / של המותג שלך / עמוד שלך עם קהל העוקבים. איך יוצרים אינטראקציה?  זה יכול להיות בסטורי ע"י שאילת שאלה ולתת לעוקבים לענות עליה, יכול להיות סקר, יכולה להיות הצבעה איזה צבע/ עיצוב/ צורה יפה יותר. זו יכולה להיות פעילות דרך פוסט, זו יכולה להיות הטבה כלשהי שאת נותנת ללקוחות אם יעשו א' ב' ג'. למה אינטרקציה חשובה?  קודם כל היא חשובה בשבילך כדי להכיר את העוקבים שלך יותר טוב, מה מעניין אותם ומה הם אוהבים לראות אצלך העמוד. לאחר מכן, זה יותר לייקים, יותר תגובות וכשהאלגוריטם מזהה את זה הוא יחשוף את הפרופיל שלך יותר לקהל חדש רלוונטי. וכמובן שזה יכול להיות גם ברילס, להתחיל CHALLENGE חדש שקשור לעולם התוכן שלך. להראות דילמה/סיטואציה בסרטון ולבקש שירשמו בתגובות מה הן היו עושות/ חושבות/ מציעות….

יש לכן פה לא מעט שיעורי בית, והרבה דברים לחשוב עליהם. ממליצה לך לעבוד מסודר ולא לזלזל באיכות של התוכן שאת מעלה! תזכרי שהעמוד העסקי הוא הפנים של העסק. ובמקרה שלך בגלל שאת המותג – אלו הפנים שלך. מקווה שעזרתי, נמשיך עם עוד טיפים ורעיונות בחודש הבא! שלך, אלונה

מוצרי OPI
EzFlow